ugurbocegmm kızım beş yaşında oğlum 9 aylık.enfeksiyonum yuksek hep hastalaniyorum,tek bakıyorum amaa yine de bir gün of demedim.ikinci çocuk evimize hareket neşe getirdi.hele de kızım kardeşiyle oynarken falan eriyorum.cok seviyorum iyi ki dogurmusum.sizde ilk birkaç ay afallarsiniz sonra alisirsiniz.neticede büyüyor öyle kalacak değil ya.:) aradan daha fazla zaman gecmeden düşünün bence.cunku biz istedik iki sene sonra oldu.rabbimin hediyesi