duygulu3406 Eneshtc enn iyisini yapıyosunuz. Sağlıklı olsun da kucağınızda olsun. Bugünler bir daha gelmeyecek. Ne kadar kucağa alırsak o kadar iyi🌞
tatar59 Eneshtc kızımın hiç yok gibi biseydi ta 2 buçuk aylıkken hastanelik olmuştuk. Atak dönemi de olabilir.
tetik Eneshtc benim bebeğim doğdu doğalı bu şekilde yeni doğduğu sıralar abartmıyorum 5 10 dk da biz mızıklardı ağlardı sallardık faln uyku muyku yoktu annemle nöbetleşe bakardık artık şuan 6 buçuk aylık hala geçmedi yani sürekli mızıklar uykuda 10 dk bir olmasada şimdi saat başı mızıklar kendini attırır uyuduğu yerde
UmudumOlsun Eneshtc bir sürü nedeni olabilir canım gaz,atak haftası,hayatı keşfetme ve uyku uyumak istememesi,yüksek ses bunları sen bulucan ve bebeğine huzurlu bi şekilde ortam yaratcan
reyreylo Eneshtc bir video izlemiştim 3.ayda bebekler artık dış dünyaya adapte olmaya başladığından annesinin kucağında veya rahminde olmadığını fark edip uykularından ağlayarak uyanabilirler diyordu. 4.aydaki Uyku gerilemesi falan değilse sebebi bu olabilir