suleipek_ valla ben şöyle söyleyim ben çok yemek ayırt eden bir insanım herşeyi yerim ama yapılış şekli tadı vs çok önemli benim için. Beğenmediğim şeyi asla sürmem ağzıma. Püre döneminde çok fazla birşey yok aslında sebzeleri haşlayıp ezip yoğurda katıp yiyoruz günde 2 öğün ya bu ya da meyveli yoğurt. Ben sabah kahvaltı bile yapmadım pınarın proteinli sütü var onu içtim protein tozu, bazen tarator yaptım en fazla 2 kere yapmışımdır. Çorba falan serbest ama içinde salça çok fazla baharat tane sarımsak soğan krema vs şeyler olmadığı için hiç bir kuvvet bana onu yediremez 🥲 o yüzden sanki sıvı dönemim devam etti gibi birşey oldu bende. Activianın cevizli İncirli yulaflı yoğurdu vardı ondan yedim protein sütü içtim protein tozunu içtim bazen yoğurt çorbası içtim o kadar tavuk suyu et suyu içebiliyorsunuz evet ama benim tercihim olmadı midem bulanır diye. Belki siz içebilirsiniz ama bence buzluk olmasın akşam işten geldiğinizde taze yapsanız daha güzel olur sanki 😍