Benim ağustosta 2yil olacak inşallah 15gunlukte bebisim var çok şükür ben adet olmuyordum bebiste olmuyordu 105kiloyla ameliyat oldum 42kilo verip 63kiloya düştüm 63le hamile kaldım doğumdan 1ay önce 74kiloydum doğumdan sonra hiç doğum yapmış gibi değildim eski halime döndüm ilk başlarda yemek aklına gelmiyor insanın suyu bile zorla içerdim bi de kilo verdikçe insan daha mutlu oluyor ben yürüyüşe spora çok gittim ama veremeyince insanın hevesi kalmıyor ama ameliyattan sonra kilo verdikçe insan daha çok yürümek istiyor emeklerinin karşılığını alıyorsun çünkü zorlu bi süreç ama sonu muhteşem değer yani