mihni 19 aylık olmak üzere bebeğim, sizi çook iyi anlıyorum ki burda anlamayan anne çıkmaz eminim. İnanın bana alışıyorsunuz bu yorgunluğa. Yorgunluk uykusuzluk asla bitmiyor ama bebiş size siz onun huyuna geçtikçe alışacaksınız her şeye. Şu an daha çok yeni bir birlikteliğiniz var maalesef sabırdan başka yapacak bi şey yok