beyzzsenturkk_ ben de 2 bebe anasıyım biri 3 aylık diğer 20 aylık. Şu gözle bakıyorum artık, bugün bana zahmet gibi gelen şeyler çocuğu hasta olan anneler için rahmet. Şükür evlatlarım sağlıklı bir şekilde alışılıyor. Sabah 6.30 en geç uyandığım saat ve herkesten sonra yatıyorum en erken 12de falan. Ve gece en az 2 kez küçük oğlumu beslemek için uyanıyorum. Bazen büyük olan ağlayarak uyanıyor ve uyumuyor ve orda başlıyor günüm birkaç saat uykuyla. Ama alışıyor insan. Şükrediyorum hep iyi ki sağlıkla sınanmıyoruz diye.