Merveio14 haa demekki herkez farklı yaşıyor , ama insanlarda bizi anlamasi lazım ya lohusalik öyledir çok kırılgan hassas oluyor bir anne bu süreçte destek bekliyor ama bazıları anlamıyor işte bazen bebeğini kabullenemiyosun ilk çocuğumda yaşadım kabullenmemiştim o kadar zordu ki bu lohusaligimda emzirmek için çaba sarf ediyorum emzirmek istemiyom diye ağliyom işte bu durum geçici biliorum ama elinde değil bir insanın