denizdgr çok normal bu duygular. Herkes lohusalığı fazla yaşıyor ben bebeğimi reddetme istememe va gibi durumlar yaşamadım ama bende önceden asla takılmadığImM durumlara takılırdıM mesela. Ablama çağırırdIm işi olur gelemezdi hemen arama mesafe koyardım niye gelmedi isteseydi gelirdi falan abidik gubidiK trİplerE girerdim, teyzemin gelini benden 4 ay spnra doğum yaptı o süreçte oda onla uğraştı falan teyzem gelmedi bana diye heryerdwN sildim 1 sene görüşmedim dHa yeni görülmeye başladım. Benmde elimde değildi istemeden kırdım çevremi belki de o süreçte eşim dışında ailemden çok ilgi bekledim bilmiyorum. Ağlardım geceleri, niye bana böyle yapıyorlar falan diye ne çok üzdüm kendimi. Ama şöyle diyorum şimdi, o zaman iyi ki üzülmüşüm ki bazı düşüncelerimi bu sayede görebilmİş ve anlamış oldum hepimiz aynı çiçek bahçesindeyiz ancak hepimizin ayağının farklı noktasına batıyor dikenler. Merak etme hepsi geçici. Gün gelecek bu düşüncelerine bile pişman olacaksın o yüzden kendini yıpratma