Beni bebeğim de 36 haftalık doğdu 2.5 kiloydu. Her ay bir kilodan fazla aldı şu anda üç buçuk aylık ve 6 kilo oldu bile. Ama geçen bayram çok alakasız akraba bile olmayan biri sütün yaramıyor herhalde küçük kalmış kızın dedi. Gidip bir de bana lokum getiriyor ye de süt olsun diyor. O kadar sinirlendim ki.. Eşim ve ailesi yanımda olunca hiç istediğim gibi sert cevap da veremedim ama gereken lafı da ettim. Yine de içim soğumadı. Her bebek kendi gelişimine göre özel değerlendirilmeli. Lütfen kimsenin ters ters konuşmasına izin vermeyelim sevgili anneler 💖 bu insanların dilleri maalesef zehirli ve düzeltmeleri de zor. Ama biz izin vermezsek ne şimdi bize ne de bebeklerimiz büyüyünce bebeklerimize laf edemezler.