Bazı insanlar sadece sayıya takılıyorlar cidden çıldırmamak elde değil. Benim oğlum da 2800 doğdu ve neredeyse her ay 1 kilo aldı. Şimdi kilosunu duyunca ay zayıf sanki diyorlar çok anlıyorlarmış gibi. Hepsi göbekli olacak diye bir kural yok. Sen bebeğine elinden geleni yapıyorsundur aylık alması gereken gramı alıyorsa diğerlerine kulak tıka valla. Ben çok sinirlenince anası belli babası belli minyon olacak belki sana mı çekecekti diyorum 😂😂 susuyorlar. Çok sert olmadan , gülerek , lafınızı sokun içiniz rahatlıyor 😂😂 Aman kimse alınmasın kimse üzülmesin derken kendimizi üzüp yiyip bitiriyoruz hiç gerek yok☺️☺️