NoOne şimd yer misiniz bilmiyorum ama farklı bi tarif vereyim her sene köyden koca bal kabağı gelir bende küp küp ilk defa dolaba attım ama tatlı yapsam acaba kötü mü olur hep normal aldığım gibi yapardım çünkü ,kayınvalidem yarısını hemen tatlı yarısını da borani yapar buda meze tarzında ama çok lezzetli oluyo🤤 hepsini tencerede haşlayıp muhallebi kıvamı alana kadar sonra üstüne bi kase sarımsaklı yoğurt harmanlayıp tabaklayınca üzerine pul biber yağ kızdırıp gezdiriyorum.Kabak yemeyen eşim bile buna bayılır,YouTubeden borani diye aratırsanız çıkar 🌸