NoOne Bebeğim ek gıdaya geçtiğinde baya bi stok yapıp buzluğa atmıştım bal kabaklarını. Şimdi bebeğim yemiyor 🥺 onları nasıl değerlendirebilirim ?
cevriyeee NoOne balkabaklı cheskek yapın çok güzel oluyor yalancısını yapıyorum ben altına bisküvi tabanı üstüne muhallebi sos olarak balkabağı süper oluyor internete yazın cıkar
NoOne Woman35 kabak tatlısı denedim olmadı ya, çorbayı ve böreği de alışkın olmadığımız için biz yemeyiz sanırım
Pera48 NoOne hadi yaa ben daha önce yapardım olurdu. Benim de var tatlı yapayım diyordum şüphe düştü içime 😅
NoOne Pera48 çözdürdünüz mü önceden yoksa buzlu buzlu mu koydunuz tencereye ya da fırına belki sizin gibi yaparsam olur 😂
biradamavisi NoOne teyzem yaptığı kavak tatlısı çok gelince onu bisküvili pasta yapmıştı harika olmuştu. İnternette tarifi vardır bence. Bisküvileri rondodan geçirmişti sanırım aralara da kabakları blendrla ezip koymuştu diye hatırlıyorum.
Erdem0504 Kekin içinde denediniz mi benim oğlumda çorba vs olarak yemiyor ama kekin içinde bayılıyor 😃
NoOne Erdem0504 ayy bu çok iyi oldu valla hiç düşünmemiştim kek tarifinizi de gönderirseniz double mutlu olcam 😂