Kuzularinanasi serap20 hayir niye kalsin .bnm kendiliginden gtti hic kalmadi.ozellikle spor da yapsaniz hic kalmaz sımsıķı olur
serap20 Kuzularinanasi yaa ne güzel umarım benimde öyle olur 5 ay oldu sezeryan olalı biraz ufaldı ama hala var göbek
merve171214 serap20 kaç arkadaşım doğum yaptı hepsi 1 sene olmadan eski haline döner sizinde az olmuş doğum yapalı eski halinize dönersiniz