serap20 Kızlar sezaryen doğum yaptım ve göbek kalıyo diye duydum gerçekten göbek kalıcı mı yoksa sporla diyetle gider mi lütfen yardımcı olun
Bayancorek serap20 bal gibi de gidiyor hem spor hem beslenmeye dikkat ederseniz kalmaz, 2.5 ayda gitti benim ki spor ile
nnidua serap20 bende bı doktordan sezeryan göbeği diye bişey yok tembellik ve ameliyat korkusu var diye duymuştum tabi sözüm size değil doktordan duyduğumu söylüyorum
aysebb serap20 Yapıya göre değişiyor. Benim iki arkadaşım var sezeryan doğum yapan birinde gitti diğerinde kaldı mesela
merve171214 serap20 bence yapı meselesi 2.doğumumu 5 ay önce yaptım şuan hem eski kiloma döndüm hemde sıfır göbek ne diyet yaptım ne spor
serap20 nnidua aslında doğru demiş malesef çevremizde cok fazla kirli bilgi var neye inananacağını bilemiyo insan
Bayancorek serap20 evet üstelik beslenmeme fazla dikkat etmedim , ona rağmen gitti bu kadar kısa sürede olacağını da düşünmemiştim 🌸
Deletedmom_9857 serap20 Spor düzenli besleme ile tamamen gidiyor 😇 Spora gitme imkanın yoksa evde leslie yapabilirsiniz o da çok fayda sağlamıştı bana 🌸
serap20 Bayancorek ne güzel sizin adınıza sevindim inşallah bende yapabilirm de bu psikolojiden kurtulurum😔
merve171214 serap20 kaç arkadaşım doğum yaptı hepsi 1 sene olmadan eski haline döner sizinde az olmuş doğum yapalı eski halinize dönersiniz
Deletedmom_9857 serap20 Kesinlikle gider hiç endişe etme 🌸 Bolca şu iç bide hem süt olur hemde ödem atmaya yardımcı olur
Melkkkk serap20 gidiyor benim gitti bol su için hiç bir şey kalmıyor bol sudan kastım 1-1 buçuk litre değil en az 3 litre