melamu Bebeğim 14 günlük olduuuu ve memleketten 1500 km uzağa geldik. Eşimin işinden dolayı. Ağlardı, uyumazdi,emmek istemezdi. Oturup onunla benimde agladigim oldu. Eşimle göz göze gelip şimdi ne yapacağız dediğimiz oldu. Ama büyüttük, gerek uykusuz kalarak, gerek ağlayarak. Bir şekilde büyüttük oğlumuzu ☺️ Yani ben hiç yalnız kalmadım, eşim hep benimleydi