melamu Merhaba bebeğinizle ilk kez kaçıncı gününde yalnız kaldınız nasıl geçirdiniz çok merak ediyorum deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
sezer2022 melamu 5 gün kaynanam 10 gün annem kalmıştı,, sonrasını bi şekilde hallettik, hazır yemek yedik temizliği akşam eşim yapıyordu, ben ful sadece bebekle ilgileniyordum
Omeraslan melamu oğlum 9 gün yoğun bakımda kaldı. O sürede annem yanımdaydı. Oğlumu eve getirince tek bakmaya başladım.
melamu Dedektifgadget çok erkenmiş kendinle gurur duymalısın üstesinden gelmişsin zor da olsa maşallah
sinemo6 18.günde yalnız kaldık , eşim akşam 7 gibi geliyordu geldiği gibi yemeği yapıyordu ben akşama kadar bebekle ilgilenip o uyuduğunda uyuyordum , temizlik de pazar günü birlikte yapıyorduk
1burc marsiyen yalnız olmadığıma sevindim 50 gün annem kaldı gidecek diye korkudan ağlıyordum sonra alıştım keşke daha erken tek baksaymışım 😀
Dedektifgadget melamu teşekkür ederim beni mutlu ettiniz 🥺❤️ annelik işte hamileyken hep nasıl bakarım diyordum şimdi o kadar güzel bakıyorum ki 🤲
bakkalemzigi melamu 15 gün annem kaldı, sezaryen olduğum için ağrılarım çoktu her şeyle annem ilgilendi sonra annem gitti . 15 gün de eşim izin aldı . Eşimle deneye deneye beraber baktık , öğrendik . Sonra eşim işe başladı benim de endişelerim vardı ama üstesinden geldim alıştım zamanla düzen oturdu ☺️
sezer2022 melamu annem çıkarken hüngür hüngür ağlıyordum, istersen biraz daha kalayım dedi 🥹 eşim er yada geç başbaşa kalıcaz dedi yolcettik
mirayezgii Bebeğimin sağlık problemlerinden dolayı mecburen annem 3 ay kaldı. Zaten bir dönemini hastanede geçirdik ama yine orda da hep yanımdaydı. Sonrasında gidince çok büyük boşluğa düştüm. Ama bakım konusunda hiç zorluğa düşmedim. Sadece alışma konusu zor geldi. Uyku vs olsun annem varken süperdi. Uyanırdım kahvaltı hazır olurdu ama şimdi ne bulsam yiyorum. Bir düzenim yok😅
ozipek melamu 17 günlüktü çok endişeliydim o zamanlar çok da korkaktım 🥹 gündüz salonda babynesti ile uyutup hep yanında duruyordum 🥰 uyutmak falan değil de banyosunu nasıl yaparım tek başıma eşimle diyordum, ohoo şimdi evire çevire yıkıyorum🙈 5 aylık olacak
yasemin1812 melamu Tabikiii zorlukları olur ama bebişi kendi istediğin gibi yetiştirirsin, kimse sana müdahale edemez bunlar da güzel şeylerr❤️
mooomm01 melamu 40. Gün yalnız kaldık ve benim ki aşırı kötü geçmişti hala tedavi görüyorum ben inşallah senin çok iyi geçer