buketadenatalay berosunannesi vallahi doğrudur 4 sene bekledim geldiği zaman çok sınırlı geliyor hemen bitiyor bi keresinde gelmişti aynı gün mağazaya gittim bitti dediler olay 3-4 saat içinde gerçekleşti 😂
kucukprensannesi Eşim Çinden aldı ikimizede. Karşı konşumda arıyormuş bulamıyormuş Türkiyede yok bikaçtane geliyor hemen bitiyor demişti.
berosunannesi buketadenatalay yok artık yaa😂 ben bulamıcam o zaman ümidimi kaybettim siz güle güle giyinin 😅
Aylizinannesi54 berosunannesi buldummm🥹az önce aldım new balancenin kendi sitesinden stok yenilenmiş hemde indirime girmiş 6 binlik ayakkabıyı 3buçuğa aldım senin için 530 a baktım ama numaralar yoktu ya yenilendi bitti yada yenilenmedi
berosunannesi Aylizinannesi54 😭😭 yaa buldum diyince bi heyecanlandımm tüh ama sizin adınıza sevindim güle güle giyinin🥺