Araba varsa arabayla turlayın yada bebek arabasıyla açık havaya çıkın . Üstü kalınsa direk zınbınıyla yatır. Bence bebekler serin yerde daha rahat uyuyor bunu iyi anladım hatta doktorlar bile öyle söylüyor. Geçenlere benim oğlan da böyle bi huzursuz toplaşma 2 saat uyumadı gündüz. Ben anason veriyorum az bişey sakinleştiriyor