Mnli 😂😂 aklı yolu bir ama valla benim eşimde gezme taraftarıydı geçen sene bayram sonu 3 günlük bir çeşmeye gittik otel oda kahvaltıydı dışarda yemeğe ve plaja daha çok para harcadık kendimiz olsa öğle üzeri bi kumru yerdik yeterdi ama çocuk olunca mecbur lokantaya gitti halk plajına gittik beachler falan zaten çok pahalı orda şezlong ücreti vs çok pahalı Yaz sonu otele gittik daha sonra mis gibi en azından verdiğimiz para belli sürekli ekstra çıkmıyor.