cocomelon33 Benimki şuan en kötü çağında bence, bende gitmiycem bu yaz. 10 dklık yolda bile çığlık kıyamet çünkü 😂 Sizinki büyümüş artık daha kolay olur
gideceğimiz rotayı çizdik önce. Nerde ne kadar oyalanırız hangi ilde kalırız diye düşündük. Ona göre ayarlama yaptık. 2 yeri gitmeden ayarlamıştık. Kuşadasını ayarlamadık, onu da orda hallettik. Zaten boş odalar oluyor ya. Eşim eğitmendi, öğretmen evi indirimli oluyor diye oraya gittik.
Size tavsiyem rotayı çizin, gezilecek yerlere göre kalacağınız yerleri gitmeyen ayarlayın. Tıkır tıkır oluyor . Bende çok araştırdım uykularım kaçıyordu ama kolay oldu 😂