Oscarasar biz yıl olarak 8 yıldır burda oturuyor gorunuyormusuz önceki yılları elden vermişiz öyle istemişler sonra kileri de kardeşinin hesabına gönderiyormusuz. Bide girerken başta sözleşme kontrat gibi yıl vs belirtilen bir şey de yapılmamış bu bizim ev sahibinin 20 tane daha kirada dairesi var muhtemelen vergiden kaçmak için resmi bisey yapmak istemedi biz şubat ayında en son aradı artırım yapalım diye kabul ettik satılma vs durumu biseyi de yoktu geçen hafta aradı eve exper gondercem bakacak dedi bizde dedik evi alan mi var exper ev satışa gidince gelmiyor mu kem kum yaptı sonra dedik i evin değerini baktırcaz alıcı olduğunda kolaylık olsun hemen söyleriz ne kadar kredi çıkar ortalama onun için dedi bizde tamam gelsin dedik gelen kişide ayak üstü 40yalan soyledi evi kim aliyor görmeden diyoruz bilmiyorum diyor ne kadar kredi çıkar diyoruz bilmiyor ölçüm falanda yapmadı foto çekip gitti siz emlakcimisiniz yoksa dedim yok dedi ev sahibi gönderdi diy3 güvendik qldik eve adami .1 hafta sonra da satıldı dediler yeinalanla görüştük oda çıkın bi an önce 1 ay içinde boşaltın diyor bizim eski ev sahibiyle de bi sözleşmemiz yok bu durumda ne oluyor acaba bize 1 ay içinde bosaltmassinizbben zaten ihtar cekicem dedi ilk evim olacak burada mağdurum kendim oturcam dedi mahkemede beni haklı bulur tüm masrafları size yikarim dedi .hep tehdit vari konuştu. Bizde bir ayda ev bulamayız böyle bi bütçe hazirligimkz yok dedik bilmiyorum ne olacak .