Merhaba ev sahibimiz sürekli kira artırmaya calisiyor özellikle son 1 yılda 6 kez artırmak istedi 5 ini kabul ettik orta yolu bulalım dedik şimdide evi satmış yeni alanda hemen evi boşaltın 1 ay içinde diyor böyle bir şey var mı bize ihtar cekecekmis ve evi bosaltmassak hemen dava açacakmış 1 ay içinde ben nasıl ev bulayım kiralar çok yüksek başına gelen var mı kiracı hakları neler aranızda avukat hukuk kanun bilen varsa yardımcı olabilir mi kimi 6 ay oturma hakkınız var diyor kimi 1 ay satıştan sonra eşimde bende sinir stres olduk .