Yesillimon zweifachmama Bizzat hocaya sordum cnm hoca avuç içi kadar kanama gibi lekelenme oluyorsa 10 güne kadar beklicesin ama adetin bitti az bir lekelenme oluyorsa özür sayılıyor dedi
Vfa34 zweifachmama 10. Gun yarin doluyorsa yarin gusul alman lazim lekelenme dahi olsa adetten sayilir kanamanin ne kadar oldugunun önemi yoktur
zweifachmama Vfa34 çok teşekkür ederim Allah razı olsun fetva videoları var ama okadar uzuuuun ki bebeğimi zor uyuttum izlemesi ayıklaması uzun sürer o yüzden fıkıh konularını herkes bilmiyor sağolun var olun
sakinolpelincim Yesillimon mezheplere göre de fark ediyor bazılarında avuç içi olana kadar abdest bozulmuyor bazısında 1 damla bile yetiyor. Çok emin değilim Hanefi de 1 damlada olsa bozulur şafi de avuç içi kadar gibi diye hatırlıyorum.
Yesillimon sakinolpelincim Evet cnm mezheplere göre değişiyor ama tam tersi şafi mezhep’in de 1 damla kan adetten sayılıyor Hanefi de avuç içi kadar olursa adet kanın dan sayiliyor