zweifachmama başlıktan birşey anlamadığım için girdim :) rahmetli ananem hayatı boyunca namaz kılmış namaza 3 gün ara verir yoğun dönem geçince hemen devam edermiş sebebi ise namazdan uzaklaşmamak arasının soğumamasi derdi. Zaten secdede öldü ahh ahh aklıma geldi sen içini ferah tut allahla senin aranda çok uzun sürüyor için rahat etmiyor ise kıl namazını