Tugba0133 canim benim bi tanidigim emziremedi mama verdi doktoru su verme kesinlikle falan demis 6 ay boyunca vermedi cocuk susuzluktan bobreklerinde hasar olusmus surekli hsstaneye gidip geldiler cok zor atlatti. Mama anne sutu gibi degil bence her mamadan sonra 1 cay kasigi da olsa ver