Prensess_annesii
Rica ederim. O kadar olmazsa olmaz ki, kızım 10 aylıktı yazın tatile giderken mama sandalyesinin ayaklarını tepsisini filan çıkardık, demonte şekilde valize bile sığdırdık uçak yolculuğu yaptık o şekilde. Tatile, kayınvalideme, anneme... kaç tane şehir gezdik nereye gittiysek götürdük o şekilde. Gittiğimiz yerde de herkes rahat etti. Kendi evimizde ki düzeni sağlamış olduk. Biz de rahat ettik, kızım da. ☺️