Oznur-uzun bence bebek dönmeye başlamadan,ya da yürümeye başlamadan yapılmalı.Emekliyor olsa o dönemde felaket olur diye düşünüyorum.Oğlum 15 aylıkken sünnet oldu.İlk çişini yaparken biraz ağladı,ilk uykuya geçişi sırasında biraz zorlandı (yurt dışında yaşıyorum,bizden ayırıp sünnet yaptılar diye korktu o yüzden) ama onun dışında gayet iyiydi.Hatta o gün evde dört döndü.Bir hafta da iyileşti.Ben ilk 3 gün karton bardak kesip koydum beze yapışmasın diye.Sonra bıraktım,doktor vazelin vermişti,onu boca ediyordum hem bezine hem pipisine yapışmıyordu.Yüz üstü uyumayı seven bir oğlum var,o dönemde de öyle uyudu 😂
Yani ne kadar erken o kadar iyi.