Erken dönemde dönmeden yaptır dedi herkes ben de mantıklı buldum 3 aylıkken yaptırdık. Lakin dikkat etmek gereken bi durum var teni çok taze olduğu için hemen kaynayıveriyor. Sürekli geri çekmek gerekiyor tamamen iyileşene kadar. Ben farketmedim yapışmış kaynamış şu an 8 aylık. Doktor yapışan deriyi ayırdı çok ağladı🥺 yoksa hemencik toparlandı iyiki dedim