Alerjikrinit inşallah bizimkide uyur ya dogdugundan beri uyku sorunu var yenidogan gibi 1,5 2 saate bi kalkiyodu ama simdi yarim saate bi cok yorgunum uykumu 4 saat uyku yeter aslinda ama 2 swr saatten bari uyusam yarim saatlik uyku hic uyumamisim gibi oluyo gunduz ilgilenmeye halim olmuyo hep aglayan bi bebek anca kucakta evi gezersek susuyo e halim da olmuyo inşallah hamak gece uykularimizi bari rahatlatir