theyikik vidaları var. Odadan odaya tasıyorum hiç sıkıntı yaşamadım. Demirleri baya sağlam. Bebegim 6 kilo suan. Bizim evde 3 beşik var. Büyük kızımdan da kaldı kardeşine. Hiçbirinde bir gün bile yatmadı. En son bunu aldım. Gece uykusu ne demekmiş öğrendim 😅🤭kıpırdadıkca sallanıyor. Hiç daha elimle sallamadım. Gece uyanınca ayaklarını oynatıyor mesela bekliyorum ağlayacak mı diye, kendi kendine hamak sallanıyor o da uykuya dalıyor. Şiddetle tavsiye ederim ☺