Zeyyyynep ben bir yıldır kullanıyorum 2,5 yaşındaki kızıma. 12-14 ml günde bir kez veriyorum, azaltmaya çalışınca tekrar kabız oluyor, doktor da bir yıl kadar kullanabiliriz gerekirse dedi, yemeğine de dikkat ediyoruz ama sanki hiç bisey değişmedi en basından beri bizde