Kızlar merhaba kızım 11 aylık ve kabız neler neler denedim ama yok yapmıyor bende araştırıp dulcosoft aldım eczacı da bu probiyotiği önerdi onuda aldım kullanananlar varsa deneyimizi yazarmısınız etkililer mi kızım kakasını yaparken çok ağlıyor ve uzun süredir yapmıyor fitil de verdim o da kakasıyla erimeden çıkıyor en son bunu aldım probiyotik üzerinde 3-10 yaş kullanıma uygundur diyor kullanan varmı