HtckSym sleepnessnami bizimkinin de emmesine falan bir sıkıntısı yok ama sadece görsel açıdan işte. Doktora daha danışmadim ne derse, belki gerek de görmeyecek
sleepnessnami HtckSym aslında yakışıyor ama belki büyüdükçe bunu beğenmeyecek o zaman anası gibi tel taksın
neolmusyaani HtckSym peki dudak bağının işlem gerektirmeyeni de oluyor mu acaba yani hafif biseyse sorun oluyor mu
HtckSym neolmusyaani yukarda yazmışlar bazen gerek görmüyorlar diye, benimde bir bilgim yok bu konuda