Kesin bilgiyi veriyorum. Üst 4 diş tam anlamıyla çıkmadan dudak bağı olup olmadıgı anlasılmaz. Bizim 2 diş ayrık cıkmıstı doktor bagdan süphelendi ama 4 diş çıkmadan net bisey diyemem cunku 4 diş çıkınca diş araları birlesir eger bag yoksa dedi varsa da lazerle keseriz dedi. Şimdi 4 dişi çıktı ama daha yeni çıkıyor bagın olup olmadıgını anlamak icin dişlerin uzamasını bekliyoruz suan ayrık ama birlesme ihtimaline karsı bekliyoruz