Demirac19 Nslhn53 hareketli müzik, komik videolar, kahve ve tatli..ama en çok oğlum la oynamak onu seyretmek😍 onun bir gülüşü bir an herşeyi unuturuyor
Hayallerhayatolsa Kumru_ seni çok iyi anlıyorum ulan İnan düzelecek kuzum kendine yapma balkona çık bi nefes al abdest al ben çok yaşadım senin durumunu ve hala yaşıyorum kendimş cektim dün gece bir sürü msj atmış benim öküz aşkımlar çanımlar İnan hiç içim yumuşamıyor yaptıklarından sonra ama ne yapacağım 🙈🙉🙊bunu yapıyorum demem o ki oda görecek bunkadın benimle neden ilgilenmiyor aramıyor sormuyor deyecek
Kumru_ Hayallerhayatolsa konuştuk bu akşam canim dayanamadım artık barıştım nolur dua et inşallah bundan sonra hep iyi olalım hep mutlu olalım. İnşallah sizde hep iyi olursunuz bizde 🙏
Baharbicen Nslhn53 oglumu uyutuyorum eşimde nargile yapiyor oluyor kahvemi yudumlayarak nargile icmek cok mutluluk verici 😍 mc donalds, cig kofte, midye yiyorum mutluluktan dort koseyim 😀
Hayallerhayatolsa Baharbicen ovvv midye dedi kız Allah’ın Çorum’un da nerden bulacam ben canımm cekti 🤔😂
Hayallerhayatolsa Baharbicen şaka yaptım canım istanbulda Sinop’ta denedim mükemmel bş şeydi çok lezzetli 😂🥰sen hangi şehirleşin Burda da var canım bi dükkan midyeci güvenemiyorum seni olmayan yerde niye midye olsun ki
Zeliha23 Nslhn53 dua dua dua besmele çek la ilahe illallah çek bol bol ben herseyi kafama takan bi tipim icim hep kotu olur boyle oldugum zamanlarda yapiyorum ve huzur buluyo icin birde kizimin sağlıklı olduğuna şükrediyorum
Baharbicen Hayallerhayatolsa aynen canim heryerden yenmez cunku antalyaliyim burda bile her yerden yiyemiyoruz malesef
Ebrs Nslhn53 konusuna gore degisir ama genelde, psikoloji kitapları okurum. Yada daha sıkıntılı bi durumdaysam, cok bozuksam o konuyu cozume kavusturmaya calisirim. Düşünür dururum, bi cozum aklima gelirde olanlarsam sonrasında keyif yaparim
Hayallerhayatolsa Baharbicen kız ne güzel yerdesin Antalya vay be tabi benim memleketimde güzel ama oraları bi görmek isterim gari
fatimas27 Nslhn53 yeni dogum yaptim 10 gun oldu.Nedense hic mutlu olamiyorum.En küçük birsey de aglamak istiyorum .Durup dururken agliyorum .Esimin her lafi ağır geliyor.Anlayacaginiz tek mutlulugum kizim benim....
Zeynocan34 fatimas27 hayırlı olsun bebeğiniz ağlamak istiyorsan ağla bu dönem birazkırılgan oluyor insan herkesin her söylediği batıyor her fırsatın oldugunda dinlenmeye çalış
Nslhn53 Okuyup gezen çalışan biriydim taki evlenip ikizlerim olana dek artık ne kitap okuyacak vaktim ne gezecek vaktim ne dinlenecek vaktim yok 😞üstüne birde hayat şartlarının verdiği durumlar eklenince yani kaynanamın sürekli saçma sapan karışmaları artık hayat çekilmez bir hal alıyor 😞😞 olur olmaz yerde söylediği kırdığı sözleri 😞