Nslhn53 mutsuz olma gibi bir luksum yok oyle bir zamanimda yok bir yerde okumustum depresyona gircem ama vakit bulamiyorum gibi...iste oyle...molalarim var rutinlerim var o rutinlere arada renk katinca guzel oluyor...bazen molalarda kahvemi alip arabaya atlayip gol kenarina gidiyorum müzik dinleyip yürüyorum...birde kişisel bakım hergün bir saat mutlaka ayırıyorum... saç makyaj bakım işte aklına ne gelirse...bu ikisini yapamıyorsam atın beni denizlere yani..