yirmiikikasim23 ben de ebebkten aldım ortası boşluk olandan. Bebeğimin o boşluk kısmı çıkıntı olmuştu. Kabus gibiydi tam o yastıktaki boşluk boyutu kadar dikkat etsin herkes. Ben düzlük olmasın diye anakucağında kullanıyordum bu arada. Düzeldi o çıkıntı şu an 7 aylık