theyikik aannnnee alırken mutlaka sapının kopmamış olmasına yani dibinde de olsa biraz sap kısmının kalmış olmasıma dikkat edin sap tamamen kopunca baş kısmından hava alıyo olgunlaşmadan bozuluyor diye biliyorum