Kalbim_21 2bebisannesi_ Ayy bende bu sabah araştırmıştım yarın gidip bakayım fotoğrafı falan onlar çekiyorsa götürecem
KayraVeAnnesi_06 2bebisannesi_ Ayında götürmüştük çok güzel gerçekten çok memnun kaldık aşırı da ilgililerdi . Birde değişik bir deneyim ve anı olarak kalıyor
Kuzeynepp 2bebisannesi_ 40 ucurmasnda götürmüştüm uyumuştu sıpada resmleri kendimiz cektik ayrıca ucret verip cektrmedik.