2bebisannesi_ 40 ında götürmüştüm aşırı memnun kaldımmm. Suyu çok sevmisti bebeğim. Masajda çok ağladı dokunulmayi pek sevmiyor 😂 ama benim gittiğim spa da fotoğrafı kendileri cekiyodu iPhone ile. Video çektiler ben suya çiçek atarken vs vs. Kendileri çekim acısını bildikleri için çok güzel fotoğraflar çıktı ve kaliteliydi. Bulabilrisen eğer öyle bir yer bul canım onlar her anın fotosunu çekerken sen bebisinle ilgileniyosun