Deletedmom104 Bu soruya ters cevap vereyim :)) Yemekleri göreve gitmediği zamanlar evde eşim yapıyor, genelde tüm yemeklerini beğenirim ama en çok sotesini beğeniyorum
zehra1998 asbet kuru veya taze dolma sarma her türü, etli yemekler, kurufasülye, pilav, içli köfte, sütlaç,trileçe,börek bunları çok severler yiyenler daha mutlaka var ama ilk etapta bunlar yiyenleri gerçekten mest ediyor mutlaka övgü alıyorum
-_Esra_- Aselllll çok güzel olmuş elinize sağlık benim yaptığım krem şanti çok cıvık oluyor ilginiz varsa anlatır mısınız sert kıvamlı şanti 😊 taş gibi şöyle
Aselllll -_Esra_- ben ıkı pakete 1 bardak süt döküyorum ama markadan markaya degısıyor cırpıyorum koyu olursa az az ekleme yapıyorum o yuzden tam kıvam oluyor genelde kıloluk alıyorum💕
[silindi] asbet Çiğköfte mi herkes çok sever. ıspanak graten ve etli patlıcan yemeğimi çok sever eşim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Simsimy bana görümcem dedi. “taze fasulyeyi sen gibi yapamıyorum, normalde de sevdiğim bir yemek de değil ama yediğim en güzel taze fasulye bu” dedi.
-_Esra_- Aselllll marka var mı kiloluk aldığınız kilo ile aldığınızda ölçüyü nasıl yapıyorsunuz Birde cidden çok iyi pastanız butik pasta olarak evden satsanıza emeğinize sağlık 🙏
herseySeninleguzel11 asbet Mercimek çorbası hünkar beğendi bulgur pilavı(sebzeli salçalı) menü gibi oldu 😂
Ogretmenannex asbet çok iyi kahvaltı hazırlarım dehset pişi yaparım . Yemek eh işte ama çuprayı çok iyi yaparım
Aselllll -_Esra_- tsk ederımm cnm eşim ıstemıyor satıs yapmamı aslında pastaneden de teklıf aldım ama ıstemedı fo marka ve ovaletta kullanıyorum cnm 1 bucuk bardak krem santıye 1 su bardağı soğuk süt koyuyorum cnm
lidokain asbet yoğurt çorbası nedense kimse de beğenmez annesine bile eşim gibi yapamiyon dedi 😀bir kaç daha var ama bunu çok begenir
Mysmrtfrt asbet enli şiş kullanmak önemli. Bir de kıymanın içine eklenen malzemeler robottan geçirilmeden elde ince ince doğranması gerekiyor 🤗