Eylul301023 asbet benimde öyle en çok değil yaptığım her yemek lezzetli olur cidden eşimde güzel et yemekleri yapar
Simsimy asbet Hiç birisi. Kimsede senin şunun bunun harika, bir başka güzel oluyor demez. Zaten bende yemek yapmayı sevmiyorum o yüzden umrumda değil 😂
Aselllll asbet tatlılarım pastaları künefe kısırım pizzam içli köfte patlıcanlı böreğım sarmam pişmanıye kurabıye bunları genelde her geldiklerinde isterler hemde cokk fazla sekılde yaparım yoksa yetöz 😅
Kumpr asbet genel de herşeyi güzel yaparım eşim bayılarak yer 🙂↔️ bi ezogelin çorbasını beceremiyorum 😂
Mysmrtfrt asbet kuru dolma, yaprak sarma, karnıyarık ve her türlü kebap (Adanalıyım😂) çeşitlerinde genel olarak çok övgü alırım😎
Simsimy caylavyu Ya kötü olmuyor. Ama hani şeyde demezler “senin pilavın gibi güzelini yemedim” falan 😂
tatlibiranneo asbet antepliyim ve genelde bizim oraların yemeklerini çok güzel yaptığımı düşünüyorum mesela antep yuvalamasini harika yaparım dolma da öyle 🫠 sebze yemeklerini pek beceremem patlıcan hariç 😄
Mysmrtfrt asbet enli şiş kullanmak önemli. Bir de kıymanın içine eklenen malzemeler robottan geçirilmeden elde ince ince doğranması gerekiyor 🤗
caylavyu Simsimy Dimii bende tadıyorum sonuçta kötü olsa kendi kendime diyorum ve bidaha o yemeği yapmıyorum. Ama bariz güzel olan şeylere de güzel diyen yok offff neyse canları cehenneme 🤓
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Simsimy bana görümcem dedi. “taze fasulyeyi sen gibi yapamıyorum, normalde de sevdiğim bir yemek de değil ama yediğim en güzel taze fasulye bu” dedi.
-_Esra_- Aselllll çok güzel olmuş elinize sağlık benim yaptığım krem şanti çok cıvık oluyor ilginiz varsa anlatır mısınız sert kıvamlı şanti 😊 taş gibi şöyle
JollyBaby asbet Makarnalari çok güzel yaparım basit yemek ama ana menü gibi lezzetli yaparım bir tabak yiyen 2. Yemek ister genelde. e tabi yakin cevrem misafirin onune koyulmaz davet sofralarinda🫠 birde hamurislerine elim çok yatkın genelde hep tam tutar :)