Rez ilaç beyaz, öyle bir övdük ki ilacı. Ay nasıl güzelmiş, ay dondurma gibiymiş, ay şöyleymiş ımh ımh ımh diye diye babası bile içti 🙈 ama sanki zamanında ilaçla çok kötü anıları varmış gibi şurup kaşığını gördüğü an kendini iletişime tamamen kapatarak çıldırmaya geçiyor. Şuan besin reddi de var. En sevdiği şeyleri de yemiyor. Yarını bekliyorum, biraz daha toparlamış olur ümidiyle belki sakinleşirse daha rahat içirebilirim inşallah