Ben oğlum 1 yaşına gelene kadar hiç meme ucu yarası nedir bilmezdim. 1 yaşından sonra dişlerini sıkarak emmeye başladı ve resmen yarıldı göğüs uçlarım. İlk etapta krem, göğüs kalkanı ve sağarak geçirdim. Ama devamlı olmaya ve artık kabusa dönüşmeye başlayınca gümüş kapak aldım. İyi ki de almışım. 5-6 günde geçirdi yaralarımı. Şimdi de devamlı kullanıyorum. Tavsiye ederim.