Bende çok krem kullandım hepsini yıkıyodum hiç faydası olmuyodu.lansinohu yıkamıyordum yanımda nemli bez olurdu hep sadece silerdim ucunu.artık canıma tak etmişti valla çok çektim çok zordu emmesin diye dua eder mi bir anne. Uyanmasında emmesin diyordum 😬😬