delirmeceler sult_n208 bişi derdimde beni yanlış anlarlar mı günahların yazıldığı dönemde ertesi gün hapı yokmuş ironidir taşlamayın beni
KaynanaYiyen sult_n208 ya ahahahaha. O zaman bunu diyen teyzeler prezervatifi kullananlara direk cehennemlik derler. Çünkü onlar da çöpe gidiyor yani. 😁😁😁