twinsmomm2 sult_n208 yok artık oyle olsa normal hap ile korunmakta günah olurdu insanlar da bı taraflarından element uydurmaya bayılıyor
Nikita sult_n208 bakamayacağın çocuğu doğurup perişan etmek, geleceğini düşünmemek, onu karetta karetta gibi kendi haline bırakmak daha günahtır.
Birdunyabircennetannesi sult_n208 Doktora sormanız gerekir bunu Bilgim yok ama mutlaka sorun normalde hamileyken ilaç kullanılmıyor bilirsiniz Ama bilmeden ne olur bilmiyorum
tatar59 sult_n208 düşüğe sebep olmuyor ki. Yani döllenme olmasını engelliyor. Yine de dini açıdan ne denir bişey diyemeyeceğim
Mysmrtfrt sult_n208 bakamayacakları çocuğu bilinçsizce doğurup hayatını mahvetmek daha günah değil midir ?