nazalex Olur mu öyleeee ? Önce suda akıtılıp (şartlanıp) kaynayan suda durması lazım(100 derecedir kaynama noktası )ki mikroplar ölsün, sonra makinaya atılmalı. Enfeksiyon olabilir daha ciddi problemler olabilir, dikkat etmek gerek pek hijyenik değil çünkü.