nazalex Kızlar oğlum tam altı aylık emiyor Ek gıda alıyor bezin de böyle bir renk gördüm suyu mu az veriyorum sizce aklıma o geldi havalar da sıcak biraz da katı kaka yapmış
ilaydaaysima nazalex yeni dogdugundan beri bu beze bebek nasil yapmiyor tuvalete mi tutuyosunuz cocugu anlamadim o yuzdn soruyorum
pnrpnr_ nazalex ay evet ürat kristaline benziyor yetersiz sıvı alınca idrarında pembelik oluşuyor bu şekilde. Başka bir şey de olabilir fakat bana da söylediğiniz gibi geldi.
nazalex canparem11 veriyorum ama ağzına tutuyor yutmuyor suyu ben de o yüzden diye tahmin ediyorum çünkü suyu içiremiyorum
nazalex Maka_Paka birincisi çok sağlıklı ikincisi ekolojik üçüncüsü de çok ekonomik o yüzden kullanıyorum zaten tuvalet iletişimi yapıyorum kakasını hiç bezine yapmaz
nazalex Maka_Paka şu an 6 aylık. Evet doğduğundan beri tuvalet iletişimi yapıyorum. Geceleri ve bi yere gideceğimde bez takıyorum
mombabyy nazalex tuvalet iletişimi nasıl oluyor merak ettim gerçekten ilk defa görüyorum? Yani siz istediğiniz vakit mi kakasını falan yapıyor yeni doğan bebek anlamadım cidden çok merak ettim aydınlatır mısınız
nazalex Maka_Paka aslında çok popüler instaya ybb yazarsanız bir çok sayfa satıyor. Size denk gelmemiş ayrıca hepimiz böyle büyüdük(34 yaş)