glsm228_ mervelink kesinlikle çok zor. Saat başı kalkardı bebeğim. Sabah erkenden kalkıp işe giderdim ben birde 🥲 8. Ay atağı kapıda bizim şimdi. Ona çok daha zor diyorlar. Bakalım nasıl olacak
mervelink glsm228_ bende sabah 6 da kalkıp işe gidiyorum bir de gerçekten çok zorlanıyorum. Allah hepimize sabır bebeklerimize de sağlık versin🙏🏻